29 MAJ

Hejsan. Kom nyss ur ett bad, känner mig ren som aldrig förr haha!

Efter två timmars barnvaktande med mamma-pappa-barn, åka ruschkana, gunga tills man mår illa, måla barns händer och fötter, så åt jag Siri och Philippa ute och sedan kom Niklas och Rebecca. Rebecca är så brun, hon har varit på Mallorca i en vecka och hennes ögon LYSER.

Vi satt bara och snackade och tjockade oss ännu mer (!!) med godis och energidricka. Till slut slog klockan nio och jag var tvungen att pussa och krama Siri hejdå och springa hem för att kolla på BigBrother. Ni som kollade, HERRRRRRRRE vad spännande det var. Fick magproblem alltså. Martin ska vinna allt, jag bryr mig inte.

Hoppas ni alla fått ett fint avslut på helgen! Siri, jag kommer sakna dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0