Bäst Kväll Med Bästa Vän

Tjänatjäna. Är det ens lagligt att ha såhär ont i huvudet? Har tagit en migrän tablett och kollat BigBrother med päronen och ska snart hoppa i säng för att klara morgondagen, då även jag och mina andra fina vänner är bjudna på middag hos Caroline!!

Det blev en snabbis på stan. Philippa hade med sig en hel önskelista till tomten på saker hon skulle köpa, men hitta ungefär.. inget av det. Istället köpte hon andra fina grejer, men de är inte mina grejer så ska inte snacka om va hon köpt eller inte haha. Men shortsen hon köpte dödade!!

Vi åt ute, och sedan åkte till Bergshamra och bara chillade. Vi lyssnade på musik, drack energidricka, snackade och spelade in bästa videosarna. Kanske lägger in dem i bloggen någon gång, om Philippa vill vara snäll och skicka dem till mig först (!!!!!!!!)



Philippa hade två tusen kr, och jag hade....tja, de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0