Lördag 28 Maj

Hej på er!!

Nu har jag startat blogg, igen. Har tröttnat på mina förra och haft ett litet uppehåll så jag hoppas jag är mer motiverad den här gången och att ni tycker det är kul att läsa min blogg!

Idag vaknade jag upp av att Philippa sprang runt och fixade sig klockan nio (!), men jag somnade lika snabbt som jag vaknade. När jag vaknade en timma senare var hon borta. Haha, hon hade konfirmation så var därför tvungen att gå upp tidigt. 

Alldeles strax ska jag hoppa in i duschen och sedan träffa mina fina Siri och Philippa! Planerna för både dagen och kvällen är oklara, men det blir självklart något kul. Idag fyller även min vän Isak år, grattis!!



Såg de här när jag vaknade som Philippa skrivit på min status. Så gullig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0