Konfirmation

Hej! Har bråttom så skriver snabbt. Ska vara i kyrkan om en halvtimme för att vara där när Philippa och Siri konfimerar sig, men först ska jag möta Jessica och Naomi vid ica och se ifall vi hittar några blommor till dom.

Har precis sminkat klart mig och ska platta håret sen är jag ready to go. Det regnar och mitt hår kommer bli lockigt så känns lite onödigt, men jaja.

Senare ska jag på Siris släktträff eller vad man ska kalla det efter konfirmationen, och vid tre ska jag vara barnvakt åt grannbarnen. Vi hörs någon gång senare idag. Ha det bäst. Puss


Kommentarer
Postat av: Jana

Bara så du vet, du behöver inte platta håret varje dag! Det är jättefint sådär också!

2011-05-29 @ 16:51:32
Postat av: Maja

Asså haha, Julia du är så söt!

2011-05-29 @ 22:36:08
URL: http://majagoudes.blogg.se/
Postat av: Maja

Asså haha, Julia du är så söt!

2011-05-29 @ 22:36:20
URL: http://majagoudes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0